TR INVEST S.A. właściciel Mediaverse i Supersam.pl dołącza do IAB Polska

Właściciel domu mediowego Mediaverse oraz platformy zakupowej click & collect Supersam.pl, oraz biura maklerskiego powierzchni reklamowych online RTBStock.com, fundusz inwestycyjny TR Invest S.A., przystąpił do Związku Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska (IAB).

Internet to kluczowe medium dla każdej branży, jego siła i potencjał marketingowy mają największy wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstwa we współczesnym świecie. Fundusz  TR Invest S.A. od lat inwestuje w koncepty internetowe, dlatego współpraca z IAB stwarza spółce nowe możliwości rozwoju, zwłaszcza w obszarach marketingu interaktywnego oraz e-commerce, w których działają zarządzane przez nią marki.

Branża FMCG to obszar, który sukcesywnie zwiększa swoją obecność na rynku e-commerce. Supersam.pl to unikalny koncept, dla tradycyjnych sklepów detalicznych, który ma szansę zrewolucjonizować rynek mechanizmów sprzedaży w Internecie. Liczymy na to, że poprzez aktywną działalność w IAB będziemy mieli wpływ na udoskonalanie  polskiego  rynku e-commerce. – mówi Tomek Kwieciński Dyrektor Zarządzający Supersam.pl Przystąpienie do IAB to dla nas ważna decyzja. Zależy nam na implementowaniu najnowszych trendów światowego e-commerce, aby handel detaliczny online stał się w Polsce bardziej powszechny. Koncentrujemy się przede wszystkim na dostarczaniu naszym partnerom najwyższej jakości usług, związanych z funkcjonowaniem ich stoisk online w galerii Supersam.pl. Wiąże się to ze wszystkimi aspektami informatycznymi, marketingowymi oraz administracyjnymi. Poza tym chcemy również kształtować nawyki konsumentów, którzy coraz częściej podczas zakupów korzystają z nowoczesnych technologii. – dodaje Kwieciński.

Mediaverse to interaktywny dom mediowy, skutecznie działający na rynku od 2010 roku. Specjalizuje się w najnowszych trendach reklamy internetowej (RTB, Mobile, Video, Google, Retargeting) oraz analityce webowej, optymalizując działania reklamowe, wykluczając najsłabiej konwertujące kanały mediowe, elementy kampanii. Pozwala to systematycznie obserwować poprawę zarówno parametrów mediowych jak i realnych celów  biznesowych. Tworzenie autorskich rozwiązań na potrzeby danego Klienta oraz wykorzystanie najnowszych technologii w reklamie internetowej, w połączeniu z mierzalnością efektów w czasie rzeczywistym, wyróżnia Mediaverse na tle innych agencji. W portfolio firmy znajdują się takie marki jak: ASUS, Komputronik, Agata Mebel, Novum Finanse, Gigabyte, Marwit, Mastercook, Mobile Vikings, AMAZON, MyPhone, LC Corp.

Nie ukrywam, że jestem bardzo zadowolony z dołączenia do grona przedstawicieli branży interaktywnej, zrzeszonych w IAB Polska. – powiedział Mateusz Sobieraj Dyrektor Zarządzający Mediaverse. Przystąpienie do IAB to kolejny, bardzo ważnym krok w procesie doskonalenia i rozwoju naszej firmy. Chcemy aktywnie uczestniczyć w pracach grup roboczych, szczególnie w zakresie wypracowanie standardów realizacji kampanii internetowych z wykorzystaniem najnowszych trendów reklamy online na świecie. Zależy nam, aby Klienci wdrażali skuteczne metody reklamy efektywnościowej i w pełni mierzalnej, bo tylko takie działania są dziś w zapewnić im sukces rynkowy.- dodaje Sobieraj.

IAB Polska istnieje na polskim rynku od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród członków znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. IAB ma za zadanie przede wszystkim informować o potencjale reklamowym internetu, pokazywać skuteczne rozwiązania marketingowe oraz tworzyć i promować standardy jakościowe.